onsdag 23 februari 2011

En vardag.

Mina sovande grabbar..



Här har ni ett livs levande bevis på tvåbarnsmamman.
Så här tillbringar jag mina dagar! Minus Linus då han är på dagis..


Har dock drabbats av tristess! Den här kylan och vintern gör mig galen.
Jag vill ha sol, vår och värme.
Jag vill ut!
Med Linus, med första barnet var man så uppslukad av det lilla livet att man glömde omvärlden. Det är inte samma sak med andra barnet, jag "kan" det här på ett annat sätt. Om man nu får man skriva så utan att va en värdelös mamma. För det skadar inte Alvin på ngt sätt, jag tror han blir lugn av det. Det sägs ju det, andra barnet är lugnare och tryggare just för att päronen är det.

Lilla Alvin. Mitt kräkbarn.. Tyckte mig se ett minileende från honom på morgonen och oj vad det värmde till i hjärtat! :)

Nope. Ut i kylan. Hunden behöver sitt och sen ska vildingen hämtas hem från dagis..

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar