onsdag 11 augusti 2010

Semesterfirare.

Jag borde lägga upp bilder från min systers fantastiskt magiska bröllop!
Jag borde skriva om vilken underbar vecka jag, Fille och goaste Linus haft när vi varit ensamma hemma då pappan i familjen varit på äventyr.
Men jag gör det inte.

Men jag måste skriva att Cicci för 10 dagar sen fick se sina guldklimpar Leon och Julian för första gången. Stort grattis!
Imorrn får de äntligen komma hem från sjukhuset och det kanske inte dröjer allt för länge innan man får snusa på bebis x två. ;)

Och sen måste jag skriva att imorrnbitti så åker jag & Linus med Fille till hundpenionatet, för att sen fortsätta med X2000 till Göteborg, där pappan i familjen står och väntar på perrongen.
Vi längtar!
Vi ska bo på hotell, äta hotellfrukost, göra Göteborg och äta massa skaldjur i dagarna fyra.

Sen fortsätter vår semester ihop i två veckor till. Sen börjar allvaret - men det tar vi då.


...

2 kommentarer:

  1. Åh, vad skönt för dig att komma iväg till Götet. Hotellfrulle är så smaskens. Bästa jag vet är lite bacon, lite prinskorvar och äggaröra. Till det ett par rostade bröd med smör, ost&marmelad. Massor med juice av färskpressade apelsiner. Runda av med ett par koppar kaffe och ett wienerbröd...suck!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja, när vi kommit in lite i våra dubbla rutiner så har vi en hel radda med folk som står på kö för att få snusa på bebisar x2, så det kommer du snart få göra :)

    Åh, va skönt att åka bort. Ni får ta väl hand om er och NJUT!
    Kram

    SvaraRadera