onsdag 25 augusti 2010

Hej hej bloggen!

Dagarna tuffar på och om exakt en vecka gör jag mina sista timmar av första dagen på jobbet vid den här tiden. Overkligt!

Här kommer bilder från in systers fina bröllop:

Finaste bruden nånsin, det var hon allt!
Anna hjärta Lars.

Själva festen hölls i mysiga beduintält och passande nog serverades det libanesisk mat i takt till åskan och blixtrarna.
Här tränges och skrattade vi, 70 gäster medan vattnet forsade in längs golvet - men det var kärlek!

Och den här lille filuren då?Han fick vara hos mormor sin. :)
Det är en fantastisk tid med Linus nu. Intensiv, men underbar!
Han har sina vredesutbrott när han inte får som han vill. Men däremellen så är han en egen liten person som man kan prata och skratta med, inte åt som förut. Haha!
Han gillar att pussas och kramas och att "klappa fint" - på sitt eget sätt såklart. Han gillar att toka sig så att mamma och pappa skrattar. Och han älskar att brottas på golvet eller i sängen!
Åh. Goa underbara unge!
För ganska så många veckor sen, så upptäckte jag att min ugn i magen var bebodd. Vi väntar alltså en till liten (förhoppningsvis) goding!
Har haft mycket panik över det. Gråtit och känt dålig samvete över att Linus är så pass liten ännu.
Men alla de tankarna är som bortblåsta nu! Nu letar vi syskonvagn och tänker på namn - men Parveln kommer inte förens i mitten på februari så vi hinner nog.
Försöker njuta mer av denna graviditet även om det är svårt då jag har mått och fortfarande mår jäkligt dåligt!
Först var det illamående, något som jag inte hade med Linus.
Sen kom migränen som jag nu har ungefär 3-4 gånger i veckan..
Och nu har jag även ischisas som gör jävulskt ont! Men men. Jag ska klara av att jobba heltid iallafall några månader, ska ska ska.
Ajuste! Måste skaffa sån där räknare på hur lång tid det är kvar till bloggen. Ja det ska jag.. :)

Mitt allt.


...

1 kommentar:

  1. å va härligt att du börjat skriva igen! Vilka härliga bilder och vilket fint bröllop det var.

    SvaraRadera