fredag 27 augusti 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Va konstigt!

Igår var kvällen det skulle ske, vi hade pratat om det hela veckan - Pyret skulle premiärsova i sitt rum!
Jag kände lite vemod på morgonen, men så flöt dagen på..
På kvällen somnade jag som vanligt i soffan efter fem minuter in på filmen som Love hade valt och när han väcker mig och vi går in i sovrummet - ja, då ligger ju Pyret i sin vanliga säng bredvid oss i vårt rum.
Av bara farten (och oviljan?) hade vi alltså nattat honom som vanligt utan en tanke på hans rum.
Och ikväll kommer det inte ske, för då är inte jag hemma och imorrn åker vi ev ut till landet.
Hm. Jag säger ju det! Han kommer hinna bli 18 år. :)

Nu kletar Linus omkring sin tandborste i smöret på smörkniven. Mumsigt!
Dags att börja dagen.


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar