måndag 26 juli 2010

We love regnet.

Är det bara jag som Ä L S K A R detta väder?
Jag njuter av varje sekund just nu...

Jag älskar att kunna gå på långpromenad med både hund och barn, och inte behöva riskera att dom båda dör av värmeslag på kuppen.
Jag älskar att krypa ner i ett svalt sovrum under stora duntäcket och höra regnet smattra mot fönstret.
Och jag älskar att slippa vattna gräsmattan. Tack moder natur för det!

Fille är väl den som lidit med av det men även Linus. Och jag!
Näe.. det får gärna va regnigt och grått tills på fredag då semestern i det här hemmet börjar, sen får det gärna bli normal svensk sommar. Om folk vill ha en tropisk sådan, jadå får dom väl åka till där det brukar finnas..

Vad vi gör nu?

... Liten äter lunch!
Han övar på att äta med gaffel, dock inte den där trähistorien.. näe en vanlig barngaffel. Och han är så duktig!
Mammas stora pojke. Som fortfarande sover inne hos mamma och pappa.. Hm.

Nu ska vi klä på oss kläder och gå till en parklek/lekpark här i närheten där det finns djur och roliga gungor.. :)


...

1 kommentar:

  1. Äsch, grabben är ju bara ett, han kommer hinna flytta ut från ert rum innan han är 18 :p
    Ja visst får man klaga?! Det måste man få göra. Herregud så jobbigt det börjar bli nu i slutet. Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle bli en sådan som klagade, men nu sitter man här.
    Vi hämtade förresten ut den där babyboxe i helgen :) Vi tar emot alla gratisprylar hehe. Så det är ju super att det finns sådana.
    Kram

    SvaraRadera