fredag 14 maj 2010

Mot Ön.

Det känns som måndag idag!
Och som söndag.
Och fredag.
Förvirrad AB? Jepp.

Så fort älsk kommer hem så packar vi in oss alla i bilen och drar till Ön.
Älskade Adelsö!


Vi kommer va helt själva där ute hela helgen och det ska bli fantastiskt skönt!
Annars är det alltid, alltid, alltid packat med folk och det förstår jag eftersom det är ett underbart ställe.
Men alltså, nu i helgen är det bara vårt!
Min mor kommer över en sväng på lördag för att inspektera stället och pussa på sitt barnbarn.
Annars behöver den här mamman och pappan ladda el batterios inför Pyrets stundande ettårskalas nästa lördag. :)

Åka på pappas axel när man är 2 ½ månad gammal är spännande, sa Linus.


Apropå ett år.
Detta skrev jag i bloggen för ett år sedan:

Besöket hos BM gick bra.
Inget äggtjafs i urinen - puh!
Däremot lite högt blodtryck idag med! :/
Så det blir återbesök på måndag & därefter ska en remiss skickas
till Ks för ultraljud, de måste tydligen fostervattenmängden &
vikten på Liten..

Och jag beordrades VILA! Vila, vila, vila..
"ja du behöver inte ligga ner heeela tiden.." Mm. Tack för den!

Så. Hur vilar man?

Men jag hann aldrig gå på något återbesök på måndagen för då gick jag dubbelvikt hemma med släptåg av älsk & Fille. Aj aj aj så ont jag hade!
Vilken minnen..


...

1 kommentar: