onsdag 12 maj 2010

Snart.

En ynka liten vecka kvar... sen blir Pyret vår alldeles egna ettåring. 1 år! ETT ÅR?
Helt galet. Helt sjukt!
Mammas lilla bäbis.

För ett år sen fixade och donade jag hemma så gott jag kunde.
Jag var så svullen!
Speciellt i fötterna. Kom med nöd och näppe i mina foppatofflor och dom har MYCKET plats.. Fettoooo.

Tänk.
Då hade jag ingen aning om att jag en vecka senare skulle vara mamma åt en liten Linus.
Jag var helt säker på att han skulle komma på nationaldagen..
Men icke! Och det var faktiskt skönt. Hade inte velat gå över tiden.

Tänk.
För ett år sedan så var det väl idag som var den sista dagen som jag mådde ok, innan han kom. Mitt blodtryck höjdes, jag fick huvudvärk & ännu mer svullna fötter på slutet. Och sen kom han.
Älskade unge!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar