fredag 12 mars 2010

Va märkligt..
Här ligger jag i sängen & det är helt tyst.
Ingen liten Linus som snurrar i sin säng.
Ingen liten Linus som snurrar i min armhåla..
Jag blir nästan tårögd! :S
Men jag vet att han har det bra hos mormor sin, och jag vet att det bara är bra för honom att vänja sig vid att vara hos barnvakt. Det kommer ju hända fler gånger lixom!

Den här mamman & den här pappan har ätit god räksallad, druckigt vin, ätit olika ostar & kramats i soffan.
Och så har vi gått en promenad med Fille. Bara vi tre.. som förr i tiden!
Vad vi har pratat om hela kvällen? Pyyyyyyret! :) Såklart!

Nu ska jag strax sluta mina ögon.
Och jag planerar att sova i 10 timmar... utan minsta avbrott.. aaaah. Skööönt!
Imorrn väntar den årliga melodifestivalfinalen hos Cicci!
Och Filleavsked. :(
Och flytt av alla möbler till mitten av rummen, så att målaren kan utföra sitt jobb. Suck..



...

2 kommentarer:

  1. Sov gott min kära....

    SvaraRadera
  2. Det är väl typiskt att när man väl är barnledig så pratar man inte om något annat än om barnen..Men det är så mysigt.. barn, barn, barn.... :) / Anna-Karin

    SvaraRadera