fredag 12 mars 2010

Snö. Och Alice!

Menvafaaaaaan? Ännu mer snö?
Det fullkomligt vräker ner. :(
Mina knoppar då?

Var & såg Alice i Underlandet i 3D igår, med babesen.
Den var bra! Mycket bättre än jag trodde. Jag minns den som hysterisk & skum när jag var liten..
Den här var visseligen hysterisk även den, men riktigt rolig oxå!

Idag är det dax att installera Pyret hos mormor. Och sen - egentid för den här mamman & pappan! Jag ser mest framemot att få sova en heeel natt & slippa att gå upp klockan 06. Har förvarnat mamma om att det är Pyrets nya vaknatid, men hon tycker det ska bli så roligt att va barnvakt. :)


Avslutar med: BAJSBLÖJA!

...

1 kommentar:

  1. när det hysteriska jobbet med installation av ny båtmotor är avklarad ska jag och Linus börja umgås på allvar. Så att jag ÅSSÅ får vara barnis....

    SvaraRadera