söndag 28 februari 2010

Bååååååååååååååååt.

Vilken resa! :)
Det blev alldeles för lite sömn trots att jag försökte smita iväg för att gå och lägga mig ett par gånger, men det fick man ju inte..

Hur kan man sakna sitt Pyre så mycket?
Undrade jag flera gånger.
Men han hade haft det bra hos sin far. Så bra så att han inte verkade särskilt glad när jag kom hem. Han tittade på mig som om att; jaha.. där är ju du ju.. och du är hemma nu.. trevligt!
Han ville iofs komma till mig direkt, men det var som om att jag bara varit på toa en kvart eller så.
Älskade!



Hittade en så fin text idag:

Det finns ett land där de levande bor
och ett land där de döda bor
och bron mellan dem
heter kärlek

Thornton Miller


...

1 kommentar:

  1. Va härligt att ni haft det bra!!!! Klart man saknar sitt Pyre, men det är det som är tjusningen, att få längta!!

    Jättefin dikt/text!!

    SvaraRadera