fredag 26 februari 2010

Gjrodsdfååå!

Vilken natt!
Och vilken morgon.
Jag har fått agera madrass hela natten & då inte åt min kära sambo, utan åt sonen. Minst lika kär är han mig såklart. :)
Inget annat dög, bara min mage!
Och sen har det snurrats, bökats runt & gnällts, och det var inte älsk som var avundsjuk (höhö!) utan det är ngt nytt som Linus börjat med nattetid.
Så den här mamman är trött!
Och inte blev det bättre på morgonen.
Nej, för då var Linus på ett jäääkla humör, och ut med hunden skulle vi. I 5 meter snömodd.. Med en hund som ville åt ena hållet, en barnvagn med svängbara framhjul & en mamma som bara ville krypa ner i sängen igen.. Gah!

Men nu är det dax att skaka av sig neggokänslorna!
Det vankas nämligen kryssning ikväll! Wiie.
Första gången jag är borta från Linus så länge..
Ska passa på att pussa på honom hela dagen, bara han inte försvinner i en blöt fläck! :S
Nej! Får inte.

Skepp o´hoj!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar