torsdag 21 januari 2010

Stå stå stå.

Oj. Han stod själv i 5 sekunder!
Han ställde sig upp vid soffan där jag satt & sen hade han en hand lite nonchalant på soffhörnet medan han pillade & drog i snörena på sina byxor med den andra. Sen plötsligt släppte han soffan & så stod han där.. Och ja, jag hade hjärtat i halsgropen! :)
Häftigt.

Ja, det är en lite piggare mama som skriver idag!
Natten har väl iofs inte varit särskilt rik på sömn men Pyret somnade om hos mig vid 06 & så sov vi ända till 08:30.
Lyxigt! :D
Just nu har jag en överlycklig liten kille som står & kikar på mig från sin spjälsäng. Han är ju så lång så nu ser han över kanten.. och det är hysteriskt kul att stå där & titta på mig istället för att sova.
Och när jag säger "Bus, bus, bus - skulle inte du sooooova?" Då skrattar han så han kiknar. Och nästan tappar balansen.
Ja, för jag sitter i sovrummet i ett kolsvart rum där jag trodde vi skulle sova nap. Men neeeh.. Inte om Pyret får bestämma!



...

1 kommentar: