lördag 23 januari 2010

Lördag.

Jag fick en fet chock när jag tittade på klockan imorse: 8:45!!? ... och Pyret sov fortfarande! Bredvid mig visserligen men.
Han vaknade först 6:20 & jag tänkte att du nu det kört, men sen måste vi ha somnat om.
Lilleman blev väl trött efter allt busande med tanterna här i går. Vi åt tacos, kollade på Let´s dance & hade det gött.
Förutom Fille då som ville sätta på Ebba som löpte.. Men han fick inte såklart. Så han låg i hallen & tjöt av sorg. :S

Lördag idag! :)
Det är flyttpackning som står på schemat. Plus Ikea.. Vi ska spana in garderober till nya lyan då det knappt finns några.
Jag vill ha en stor lyxig garderob, en sån där med skjutdörr.

I natt när jag äntligen kunde slita mig från webb-tv & danska Paradise Hotel, och precis skulle släcka så ser jag att Linus ställer sig på alla fyra, tittar på mig & TOKler. Hur pigg som helst! Från att ha legat snarkade.. Jag fattar inte!
Halv 2 på natten.
Så det var bara att vagga, vagga, vagga & tillslut somnade han faktiskt om med ena handen i mitt tandkött. Det måste kallas kärlek.. <3



...

2 kommentarer:

  1. Vi har en skjutdörrsgarderob med spegel i sovrummet som ska väck! Vad säges om den...?

    SvaraRadera
  2. Åh! Pappan. Intressant! :) Hur bred är den?

    SvaraRadera