söndag 24 januari 2010

Göran & sömn.

Jag sitter här med en varm & skön känsla i bröstet..
Mitt lilla hjärta & mitt stora hjärta ligger bredvid mig här på sängen & snusar för fullt. Mitt håriga hjärta sträcker ut sig på balkongen.. Lunchnap.
<3
Det är inte utan att man blir lite tårögd. Mina älskade killar!

Själv fick jag sova ända till halv elva idag. Gött!
Verkligen välbehövligt & jag känner hur jag så sakterligen är påväg tillbaka till mänskligheten... :D

Vi har inte packat en endaste kartong på hela helgen. Skäms!
Igår såg vi på Sommaren med Göran, helt i min smak. Höll på att dö av garv när stackars Göran skulle rida..
Skulle det bli på Trötter eller Black Sabbat? Haha.
Och hon lilla hästtjejen med tuggummi kunde varit jag..

Näe.
Dax för ännu ett avsnitt av danska Paradise Hotel. Jag är fast!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar