onsdag 20 januari 2010

Gnällinlägg.

Jag har nog aldrig varit så trött som jag är nu..
Känner mig irriterad, less & hängig!
Som nu när jag skriver - jag orkar inte ens stänga munnen. Ja, ni kan ju tänka er hur det ser ut. :S
Och när jag skulle natta Linus kändes det som att bestiga ett berg baklänges när jag skulle sjunga vaggvisa. För det gör jag ju så ofta (?)

Konstigt för jag har ju fått sova kanske två hela nätter den senaste veckan. Men det är väl de andra fem som har varit helt upphackade av små sömnsnuttar som tar ut sin rätt..
SOVA!
Idag fick Linus sitta i sin spjälsäng medan jag gjorde mig i ordning. Hinner ju inte med annars.. Med hans turbokrypningar så är han överallt på nolltid. Men han var överlycklig. Det är ju så otroligt kul att stå upp i den. Stå stå stå. :)

Vi har varit på ett väldans mysigt kalas för min finaste mamma som blev 60 år idag. Och Linus skulle bara krypa, krypa, krypa.. Och stå stå stå. Och gå gå gå. Och nåde den som tog upp honom i knät. SLÄPP NER MIG, skrek Linus.
Om det fortsätter såhär så har vi nog en spatserande liten krabat här snart.

Nej. Om man skulle ta & sova lite då?
Fast det känns otroligt ansträngade att stänga av laptopen & lägga ner den på golvet, för att sen släcka lampan. Och sen stänga ögonen.. hur ska jag orka?
Haha!
Hoppas den här mamman är på bättre humör imorrn.
För jag är otroligt tacksam för det jag har, ingen får tro något annat. Men allt behöver inte alltid vara en dans på rosor & jag tänker inte ge sken av något som det inte är.
Jag är en tröttmamma idag. Så är det bara!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar