onsdag 13 januari 2010

Mardröm.

Liten sov heeela natten i sin säng! Wie!
Han slockande bredvid mig vid 21:30 & sen bar jag över honom, han vaknade en gång & var ledsen vid 02 nångång, men då fick han nappen...
Sen vaknade han 07:20..
Duktiga hjärtat! :)

Jag däremot hade världens mardröm.
Drömde att jag tappade barnvagnen med Linus nerför rulltrappan! Det var så verkligt. Och det var så vidrigt!
Som tur var så fångade en tjej vagnen längst där nere. Och jag sprang skrikande efter..
Visste inte hur jag skulle kunna tacka denna tjej. Och vagnen var helt tillbucklad men Linus satt kvar fast han skrek & skrek..
Uuuh!
Om jag inte hade fobi för att åka rulltrappa med vagnen innan så har jag det definitivt nu! :S

Idag står inte mycket på agendan. Linus måste bli bättre i sin förkylning.. Han hostar så på nätterna stackren!
Jag mår däremot prima.
Ska till & med gå & simma ikväll med mammaAnna. Fast jag ser mest framemot att få krypa in i varma bastun. :)


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar