torsdag 14 januari 2010

Simhallsbesök.

Simningen igår bjöd på underhållning minst sagt..
Vill inte gärna gå in på mer detaljer men jag kan ju säga såhär: böj dig inte under några omständigheter framåt i duschen, iallafall inte i en offentlig dusch & inte om du väger över 150 kg. Fast helst inte alls..
Anna & jag garvade så vi grät. Och jag skrattar än.. :)

Linus har för andra natten i rad sovit hela natten! Borde väl inte skriva det här, för då vänder det väl. Men är vi påväg åt rätt håll?
Jag har iallafall vaknat & tittat till honom lite då & då eftersom han varit så tyst.
Men nej nej.. han har sovit som en stock! Både åt den ena hållet & det andra.
Antar att han lärt sig lägga sig ner från sittandes. Förut kom han ju upp till sittande i sömnen, vaknade & grät för att han inte kom ner igen. Liten..

Nu sitter han här nedanför & pratar & skrattar åt sin spegelbild. Goa unge!


...

3 kommentarer:

  1. Åh snuff. Tänk vad han växer Alex, om inte alltför lång tid fyller grabben ETT år. Fatta då att det var ett helt år sedan du klämde ut honom. Awsome. Och tänk vilka framsteg den lille gör. Det är så kul o följa. Och som jag sagt tidigare så älskar jag alla goa bilder på sötnosen.
    vilket datum flyttar ni?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja. ETT år. Hjälp! Inte långt kvar till 18. Finnig å jävlig.. :)
    Jag saknar att lägga upp bilder, vi har ny dator & har inte fixat inställningarna till kameran. Men det kommer!
    Flyttar sista helgen i januari. Hjälp!

    SvaraRadera
  3. vem varesom möka??

    SvaraRadera