tisdag 10 november 2009

Trägolv & lyriska tanter.

Visningen gick bra! Folk var lyriska över lägenheten.
Över utsikten såklart.. Trägolven..
Allt det där som vi blev förälskade när vi var & tittade på den. Jag fick ett hugg i hjärtat varje gång någon sa att den var så fin. Den är ju vår! :(
Men ok. Tänk mindre i hyra. Tänk uteplats där Linus ska tulta omkring i bara blöjan nästa sommar. Det blir BRA det här.. :D

Igår hade jag 30 besök här på bloggen (jo, för mig är det väldigt mycket..) har ingen aning om vilka ni är. Eller är det moffapappan som går in & ut så många gånger om dagen? :)
Några vet jag ju vilka ni är. Det är bra. Hej hej!

Nu ska jag äta sushi! Sen ikväll ska jag ha ensamtid hos Linn. Med Linn utan Linus. Jag snor bilen & wroomar in mot staden, sen ska vi käka & titta på DH. Love!




...

1 kommentar: