tisdag 10 november 2009

Mammapaus.

Så skönt det var att komma bort från bajsblöjor, kvällsbad & kvällsgröt..
Sånt som en mamma behöver ibland! Bara sitta i soffan i en hög med bästa vännen & inte behöva oroa sig över nånting (även om Pyret såklart fanns i mina tankar hela tiden.. :D) & jag visste ju att han blev väl omhändertagen av sin far här hemma. <3
Vi åt gott, snackade skit & skrattade som vi alltid gör. Min fina fina Linn & jag. Och Ebba såklart.. Även om hon tillslut tröttnade & gick & la sig på sängen.. :D

När jag kom hem gick jag in & pussade på älskade Linus som sov så gott. Och sött! Tusan så söt han är! :) Hade sån lust att ta upp honom & hålla honom i min famn. Men nej. Inte det.

Imorrn kanske det blir ännu mer mammalyx då jag & mammagruppsAnna funderar på att gå & simma till "klassisk musik & levande ljus". Hur skönt lät inte det då? Och sen bastu. Ja tack!

Nu ska jag krypa ner & fortsätta läsa på min grymt spännande bok "Fyrvaktaren" av Camilla Läckberg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar