måndag 9 november 2009

Kan jag sluta?

Lägenheten är så nitiskt städad så att man skulle kunna tro att det är kungen som ska komma på besök. Jag har tänt värmeljus i hela lägenheten som om att jag inväntade en het dejt. Jag har till å med kjol på mig. Och extra rouge. (?)
Mannen, hunden & sonen är sedan länge utschasade för att jag skulle "dammsuga en extra gång"!
Nu taggar vi.
Om fyra minuter plingar det förmodligen på dörren. Sen ska folket få syna mitt hem bäst de vill. Fast jag vill inte. Nu när lägenheten är så skinande ren så älskar jag den ännu mer. Typiskt att den ska ligga i fel område. :(
Ska jag kanske skita i att öppna dörren?
För det här kan jämföras när man va yngre & va ihop med en kille bara för att ha va snygg, och för att ingen annan skulle få honom.. Jag vill inte att nån annan ska bo här, men jag vill heller inte bo här själv.
Bra där!



Nu pliiiingar det!


...

2 kommentarer:

  1. haha. det där med den snyggaste killen känner jag inte igen. jag fick honom då inte. hehe. var antagligen ngn annan som satt och höll på honom:/
    skönt med helt städad lya. och en sak som är ganska nice med att flytta är att man har tillfälle att göra sig av med saker som man annars aldrig tar tag i :)

    SvaraRadera
  2. ååå va du e gullig! kjol å allt!!!

    SvaraRadera