tisdag 3 november 2009

Obeskrivlig kärlek.


Älskade barn.
Älskade älskade älskade älskade älskade unge!
Kan man älska så mycket att man spricker?
Kan man älska så mycket att all kärlek tillslut måste komma ut nånstans & slutligen kommer ut genom ögonen? I form av tårar?
Jag tror det.

Linus nya favvolek är att sitta i barnmatstolen & leka tittut med sin far. Han skrattar så han tjuter!
Och jag sitter brevid & grinar.
För jag blir så rörd! Mitt lilla underverk till son som sitter där & skrattar på riktigt.
Och han är så fin!
Och hans ljuvliga lilla skratt är det vackraste jag hört i hela mitt liv.
Och så grinar jag lite till. Jag vet lixom inte vart jag ska ta vägen.. Jag vill äta upp honom!
Jag vill hålla honom i min famn & aldrig släppa taget. Bara krama krama krama! Sitta där & krama i 30 år tills han är mogen nog att släppas ut i världen.. Haha! Neh. Men... åh!

Min älskade Linus!






...

3 kommentarer:

  1. Alltså ÅH! Nu började nästan jag grina också.

    MINA 2 FINASTE I VÄRLDEN!

    /Link

    SvaraRadera
  2. Naw, so sweet. håller med limpz. man blir fan moved av det. kan se scenariot framför mig.
    men alex! du får inte äta upp honom.
    puss

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart!! :0)

    /Charlotte

    SvaraRadera