lördag 7 november 2009

En saknad familj.

Det är tyst & tomt här hemma. Bara mitt huvud som dundrar.. Känns som att jag drack 3 dunkar vin igår. Har ont i halsen oxå.. Ynk-ynk!
Iofs så drack jag ju några klunkar rött vin till oxfilén igår! Men det kan inte va därför jag har ont i skallen. Eller?
Jag har sovit i 12 timmar! Underbart. Förutom en litet uppehåll när jag bytte blöja & gav Lilleman tutte vid 05-snåret. Plus att jag var i ett halvvaket tillstånd mellan 05-06 när han låg & tjattrade & slet mig i håret & rev mig i ansiktet. With Love! Som Linn hade sagt. Och Michael Jackson.

Iallafall. Tyst & tomt. Hör inte till vanlighetena i det här hemmet.. Någon av mina grabbar är alltid hemma! Men inte nu. Min älskade sambo tog med hela högen till sin syster för att jag skulle få sova ut..
Skönt tänkte jag - och blev helt rastlöst & klev upp 5 minuter efter de gått.
Konstigt det där. Nu vill jag bara att dom ska komma hem igen! :)
Har redan hunnit äta frukost, dammsugit & kollat bloggar.
Jag borde kanske iofs sträcka ut lite till i sängen? När jag ändå känner mig krasslig. Men det är lixom inget kul. Inte när man inte får krypa in i en varm famn & höra Fille & Pyrets små andetag nära.




...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar