lördag 7 november 2009

Lampa.



Ja men självklart..
När vi äntligen fick fingrarna ur & åkte till en lampaffär för att köpa vardagsrumslampa med tillhörande & passande glödlampa till - vad händer då?
Jo. Glödlampan (heter det ens så nuförtin?) är för stor! Gaaah. Alltså själva globen eller vad det heter. Inte sockeln.
Man trodde lixom att folk som jobbar i en sån affär vet vad de pysslar med. För jag hade ju ingen aning! Men tydligen inte. Men vi är ju alla människor. Eller nåt sånt..

Lampan är lite lustig för övrigt. Som en nätboll.. Får ta en bättre bild sen när glödlampa är däri & tänd! :D
Lite färgglada kuddar i soffan - sen så! Ja men då är det väl dax att flytta. När vi äntligen kommit hyfsat i ordning.. Såklart. Men jag vill flytta, helst nu. För i nya lägenheten ska tavlor upp & min ljusspiral. Längtaaaaa!




...

3 kommentarer:

  1. kan redan se framför mig hur fint det ska bli. Längtar redan efter inflyttningdfest! Men nu vill jag/kan jag vara med som flytthjälpilainen...

    SvaraRadera
  2. Pappilainen! Vi räknar med dig. Både som flytthjälp & på inflyttningsfesten.. :)

    SvaraRadera