måndag 26 oktober 2009

Trött familj & hektisk vecka.

Det var en trött liten familj som kom hem från landet igår..
Pyret ville börja göra natt redan vid 18 (vilket iofs var helt normalt eftersom vi nu har vintertid..) så efter gröt & bad slumrade han in gott vid 19:30. Efter att ha haft diskussion med sig själv i 20 minuter.
För det är hans nya grej.
Konferens på hög nivå!
Han skrattar, gurglar, piper - ja, provar rösten helt enkelt.
Så gör han på nätterna oxå. Plötsligt hör man hur han jäspar stort, skrattar till, gurglar lite, ylar. För att sen somna om. Älskade söta goa unge som bidrar med så många härliga skratt för mamma & pappa! :)

Fille såg jag knappt röken av när vi var på landet & jag har knappt sett röken av honom sen vi kom hem heller.
Det blir för varmt för honom i stugan när brasan är tänd plus 100 värmeljus på det, så han ligger helst ute på altanen & håller ställningarna på tomten. :)
Samma sak här hemma, han ligger helst på ballen & kyler av sig. Och så krafsar han på dörren när han vill in.. Älskade stora nallebjörn!

Och jag somnade 21:30. Wie!
Husse i huset kröp nog inte ner på bra länge till. <3

Hektisk vecka. Jo faktiskt!
Välkomstfesten för Linus är på lördag. Det ska handlas & fixas & bakas inför det... Jag fyller år på fredag. 19 år blir ja. Grattis till mig! ;)

Nu ska jag krypa ner i soffan under täcket & kolla på film. The Notebook. Älska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar