fredag 4 september 2009

Sovtid.

Vad NU då?
Pyret har sovit sen elva! :O Han vaknade till vid tolv & va skittjurig, så jag gav honom lite mer tutte & han fortsatte sova.. Mammas hjärta!
Ibland när han är vaken kan man nästan önska att han kunde sova lite så man hann göra det eller det, men så fort han somnat så saknar jag honom så att det gör ont! Hur knäppt som helst..

Idag var det dax för hemmalunch hos en av mammagruppsmammorna. Men de vart sjuka..
:( Jag känner mig inte heller helt hundra, så det var nog lika bra. Måste dock ta en tripp till Vällingby C då jag har endel födelsedagspresenter att inhandla. ;)

Imorrn ska jag träffa bästaste Linn! Vi ska ha myskväll hos fina Mickis. Eller hos vem det nu blir.. Saknar!

Nu ska jag & Fille dela på mitt livs första ungspannkaka som jag fick till igår. Det var kul.. Och det ska bli minst lika kul att äta den nu. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar