fredag 4 september 2009

Nattlig kärlek.

Jag kan INTE sova & klockan är 04. Hmm.. Det finns alltså fler i den här familjen med sömnprobs! :S
Liten somnade iallafall klockan nio för natten. Yeeeeeeeees! Och jag hann till å med dricka en banansmoothie i lugn & ro, det var lyx.
Men - så vaknade han nu halv tre som en liten soltråle. Pigg & allert!
Jag tänkte att han får ligga kvar & somna om, men mina tankar avbröts snabbt av ett braaaaaaaaaaaakpruttklafs i hans blöja. Jaahapp!
Gå upp, byta blöja, amma, för att sen lägga tillbax solstrålen som då inte ville somna om. I en timme höll han på. Blaa blaa blaaaa.. Pratade på högt & ljudligt.. Jag låg & smålog för mig själv. Lilla go!

Så nu sitter jag här. Med Fille vid mina fötter. Vi har precis delat på en ostmacka som förr i tiden.. Det är kärlek! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar