torsdag 3 september 2009

Ur kurs.




Vad har hänt med vår perfekta lilla nattningsrutin? Den är som bortblåst! :S
Men det är klart.. Den var ju nästan för bra för att vara sann, så det var nästan att jag väntade mig ett bakslag.
Inget mer sova 20 till 06 här inte! :(

För nu krånglas det som aldrig förr när det ska sovas.
Lilleman har ju börjat ställa krav på livet!
Han är så trött vid 20 men nej nej. Inte sova. Eller jo.. han somnar som en stock på min axel, vid tutten, i famnen. Men i sängen? Neej. När man har lagt ner honom sovandes & tror att han ska fortsätta sova - då tar det 5 minuter.. Klarvaken!
Så i två kvällar i rad nu så har han somnat först vid halv elva. Och imorse vaknade han vid fyra! För att sen vilja gå upp & starta dagen vid sex-sju.
Den här mamman är dööööööd!

Vad har vi gjort för fel? Buhuuuu.

Måste berömma min älskade hund! Han är SÅ duktig att skilja på sina leksaker & Linus leksaker på golvet. Och det är ett stort steg för denna herre som tycker att "allt mitt är mitt & allt ditt är mitt.."
Igår tog han en tugga av Linus bläckfiskdjur som låg på Litens filt, men han släppte direkt när mamma gjorde onda ögat & så lekte vi lite med hans egen Tiger.
Det bådar gott inför framtiden! <3

1 kommentar: