måndag 7 september 2009

Grönt.

Nammanstatus: Trött men på pysselhumör!
LitenLinusstatus: Sover och har mjölkmustach på näsan. (?)
Fillestatus: Fäller otroligt mycket hår! Gaaah!

Har haft en perfekt helg.
På fredagen blev det lugnt. Vi lagade middag här hemma & såg en film tror ja.. eller somnade jag i soffan? Hm.
På lördagen var det först kalas hos svägerskan som bjöd på SUSHIBUFFÈ! Åh. Jag har nog aldrig ätit så mycket sushi i hela mitt liv. Nam-nam.
På kvällen åkte Linus & jag på tjejmys. Vi såg världens bästa film (fast Linn såg den inte, hon somna i soffan efter 15 minuter :D) Forrest Gump som jag iofs sett tjugo gånger och tycker är lika bra varje gång.
På söndagen var det öppet hus på Hundstallet! Jag & Linn var såklart där. Och Linus & Ebba. Och Liten Linus fick en puss i ögat av Ebba. Ja, det är bra att grabben blir van vid hundar.. :D

Och vi har faktiskt hittat vår nattningsrutin igen. Wiiiee! Han vaknar iofs vid 03-04 & vill ha käk, men det har säkert med nån utvecklingsfas att göra. Han behöver mer mat, som han växer.. Mitt lilla Pyre är snart inget Pyre längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar