onsdag 9 september 2009

Den rabiata Linusmamman.

Jag var med om en obehaglig händelse igår som går under kategorin "idiotisk hundägare" som jag inte ens orkar skriva om. Men rabiat blev jag!

Så har du en samojedhane & bor i ett radhusområde i Hässelby Villastad & känner dig träffad? Du ligger INTE högt upp på min lista.
Det var sååå nära att jag la en stor hög hundskit i din brevlåda, men jag la ganska snabbt den tanken åt sidan. Jag hade trots allt min övriga lilla familj med mig.. Måste vara en bra förebild åt Pyret!
Tur för dig.

Nu ska vi strax på spädbarnsmassage. Roooligt! Tror Linus kommer gilla det.
Han sover nu. Det är nog bra. "Bebisarna får inte va för mätta, inte för hungriga, inte för trötta och inte för pigga...." Eeeh?

2 kommentarer:

  1. Va?? varen dum mot min kompis fille?? Ska jag komma med knogjärnen??

    SvaraRadera
  2. Inte många bebisar som är välkommen på den massagen då ;o).
    Linus är såååå himla söt!!!!! Längtar efter att få träffa honom en vacker dag.
    Vi ska oxå snart få bebis fast det blir ännu en fyrfotad en :o)

    SvaraRadera