onsdag 9 september 2009

Skumma yrken finns det.

Ärligt. Jag kanske börjar låta som en surkärring som bara klagar på allt, men MÅSTE dom "hamra" till t-banespåret eller vad de nu gör där nere på spåret klockan 22:30?
Ja, två män i självlysnade västar & pannlampor går med varsin stooor hammare & slår på spåret. (?) Bank-bank-klirr-klarr.

Och imorrn klockan 04 kommer de väl som vanligt börja sopa gatorna.

Summasumarum = Vi måste flytta!

Och jag måste pumpa ur. På lördag är det årets fest & älskade Linus ska få vara med sin far hela kvällen och fram på småtimmarna, då den här mamman kommer unna sig vin. :D

1 kommentar:

  1. Ja jag håller med du. vad är det med arbetarna i denna by? de arbetar på ej godkända tider. Kan de inte muppa sig MITT PÅ DAGEN istället? då är väl risken att störa någon som MINST?! vaknade igår runt 05.00 av att grannen möblerade om?, ngon halvtimme efter det var det dags att sopa torget och det var ju inte nog så vi borrar lite på ett plåttak. Jag låg där och njöt med min migrän. NOT!
    Mer bilder på lillskrotet :D Man blir så glad när man ser honom ;)
    ses på lördag. kram kram cicci

    SvaraRadera