torsdag 10 september 2009

Segon.



Hittade en gammal bild på min stora mage. :D
11 dagar innan Liten ville komma ut. Otroligt. Har jag haft en sån megamage?
Och nu i dagarna är det ett år sen jag pinkade på stickan & fick panik.
Och sen den långa väntan innan det älskade lilla Pyret kom ut. Vilken underbar resa!
Varje morgon är som att vakna upp till en julaftonsmorgon när jag var liten. Det pirrar i hela kroppen, jag är full av förväntan & sååå lycklig. För att inte tala om känslan när jag ser in i Linus ögon & han spricker upp i vääärldens leende. Åh! Jag spricker. :)
Och allt det här underbara tar bort den där jäkla tröttheten som jag känner jämt. För sova kan man göra i graven, visst?

Idag har vi haft en kombinerad segdag + tokstädardag här hemma. Vi åker till landet imorrn & jag hatar att åka hemifrån om det är stökigt.. Jag vill kunna komma hem på söndagkväll & bara njuta av kvällen, inte känna städångest.

Vi skulle egentligen haft mammaträff på BVC, men jag orkade inte imorse. Eller "imorse", haha! Klockan 10:30 var det snarare. Hutlöst tidigt! ;)
Det bästa med "mina" mammor är att de är lika sega som jag, så ingen av oss i vårt lilla gäng pallade att gå dit.

Nu sitter jag här & vill inget hellre än att krypa ner & zzZZZzz. MEN! Jag måste vänta på att tuttarna ska fyllas på med mjölk så jag kan pumpa ur. Fick nyss ut ynka 40 ml. Måste minst ha 40 till för att hinna få ut tillräckligt tills på lördag & the big partyyyy :D

1 kommentar: