onsdag 11 mars 2009

Tröttmössa!




Hur jävla trött kan man bliiiii?
Jag vaknade 04 imorse när Love åkte till jobbet, kunde absolut inte somna om - tokpigg & hungrig. Var ute på en promis med Fille & grejjade runt fram till 06 då jag tvingade mig själv att somna om. Tänkte då sova till max nio. Men nej - när slår jag upp mina gröna ögon?
Vid TOLV! Vafaan.
Sitter & glor in i väggen & försöker vakna till liv tills Love kommer hem igen, vid 14. Vi ska "bara" lägga oss & kela lite - båda toksomnar & vaknar vid 17.
Jag har sovit hela dagen!

Just nu känner jag mig iallafall halvpigg. Men har inte fått någonting gjort av det jag skulle idag.. :(

Nu blir det räkor till middag. Mmmm!

1 kommentar:

  1. Såna där toksovar-dagar brukar jag få när det är dax att bli sjuk.. Du håller inte på att bli sjuk? :O

    KRAM

    SvaraRadera