tisdag 10 mars 2009

Haltande vår?

Fick en rejäl jäkla chock imorse när jag tittade ut genom fönstret: SNÖ!!?!
Låg först å kelade med Fille & hörde hur det smattrade på balkongräcket, ahaaa det regnar.. Jäkla skit. Men så reser jag mig upp & tittar ut & ja, där var den ja.. SNÖÖÖN! :( Jag vill ha vår. NU!

Fille blev iallafall överlycklig. Vilket inte var bra. Han haltar nämligen.. Och det gör så ont i mitt hjärta! Mammas älskade får inte ha ont. Försökte ta en lugn kisspromis, men vem trodde det skulle gå när det är massor med snö? Näreeeåå, han rejsade runt som inget hade hänt. Och jag efter som en betongklump i kopplet, luuuuuugn.
Jag ska avvakta några dagar så får vi se. Han visar inga smärttecken när jag klämmer, böjjer, vrider & pussar på tassen, men han vill heller helst inte att jag ska röra den heller..

:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar