måndag 9 mars 2009

Utmaning. Och förkyld.

Har blivit utmanad av Cicci.. Trevligt! :)

Annars har jag inte så mkt mer att säga idag. Förutom att jag nog inte ska besöka ett svinkallt hav där det blåser is när jag är förkyld.. Hela vår lilla utflykt har resulterat i att jag är sjukskriven veckan ut.. Blä. Fast nu SKA jag ta igen mig, ordentligt.

♥ Tre jobb jag har haft: Hundskötare, vaktmästare, mentalskötare

♥ Tre platser jag har bott på: Kungsängen, Mariatorget, Hässelby

♥ Tre saker jag gillar att se på TV: Desperate Housewives, Animal Police & melodinfestivalen :)

♥ Tre favoriträtter: Tacos, kycklingwok & grillat kött

♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Adelsö, på Ikea eller Maldiverna

♥ Tre personer jag utmanar: Annelie, Linda & Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar