torsdag 12 mars 2009

Tänk om..

Tänk om Liten inte är en Liten utan en... ...Lillan? Neeh fy inte Lillan, det hette min förra chef.. en Lilla då?
Har läst så mkt senaste tiden om att folk fått reda på könet på ultraljudet & sen ... BOOM! Ta daaa! Det var fel!

Jag blir mer & mer fundersam. Jag har ju trott att det är en kille från dag 1, det har varit Stig för hela slanten från den dagen jag pinkade på stickan & då jag & Linn gick på bio & såg en värdelös skräckfilm - Stigs första. :)

Inte för att det spelar någon som helst roll. "Bara den är frisk.." som alla säger & det stämmer jue. Sen är ju barnvagnen grön - passar båda. Men ändå.. Jag skulle bli sjukt chockad!
Jag har lite ställt in mig på att bli en pojkmamma. Det kommer va tv-spel med pappa, ishockeyträningar & tuffa kläder..
Vi får se helt enkelt!
Jag tror fortfarande att det är en Liten där inne.
Men Lilla är oxå så välkommen om det vill sig så..
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar