torsdag 12 mars 2009

Väntan.

En rastlös väntan.. Det är vad mitt liv till största delen består av just nu!

- Jag väntar på att min hyresvärd ska maila mig ang ersättning för vattenläckan. Har varit i kontakt med en jurist på hyresgästföreningen som menar på att vi ska ha hyresnedsättning! Wiee! Ska vi fan ha. I nästan fyra månader har vi haft ett jävla hål i sovrumsväggen.. Nu har puckona på SKB tagit beslutet att de ska måla & tapetsera när vi har flyttat ut, vilket både är bra & dåligt.

- Jag väntar på att tjejen som bor i vår drömtrea ska ringa upp mig så vi kan komma överens om när vi kan flytta in. Jag vill flytta in helgen innan den 1:a april, för den 1:a april är på en onsdag. Det går inte!
Plus att jag vill komma & titta på lägenheten igen nu den här veckan. Måste stilla min nyfikenhet & mäta lite.. Det var så längesen vi såg den! Så. Ring upp kvinna!

- Sen väntar jag på att finna min energi. Hallå var är duuuu?

- Jag väntar på våren.

- Och jag väntar på Liten.

Vänta, vänta, vänta, vänta..

Gah!

Och ja just det, nu väntar jag på att tvätten ska bli torr oxå ja. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar