onsdag 4 mars 2009

Dom.

Idag kom det: BESLUTET! Jag får mammapeng grundad på min nuvarande inkomst! TACK GODE GUD! :) :) :)
Det betyder runt 5000 mer i månaden & DET är mycket.. Å glad, glad, glad!

Nu måste jag ligga ner. Fick för mig att jag va frisk imorse när jag vaknade så jag har varit både hos barnmorskan & lyssnat på Litens fina hjärta plus att jag har stressat järnet till en drop-in för vaccination av hundar.
Hade fått för mig att jag missat nån vaccination - men så var inte fallet nej. Den skulle bli gjord nu i juni som kommer, men bra där! Men dom va snälla så Fille fick sin spruta ändå. Men det var en jävla pärs! När vi satt i väntrummet så kom en löptik (slår aldig fel..) så Fille ylade & pep konstant i sisådär 30 minuter medan jag satt med feberattack & svettades ihjäl..
Men men.

4 kommentarer:

  1. Vet du vad jaaag har gjort? Jag har kollat igenom gamla foton från UBG, Lisebergsresan med Björn och Wembo, kryssningen & en massa annat! Hehe!
    Vad unga och oförstörda vi var. :P
    Du ska få se sen, jag ska samla alla "våra" foton i en hög. :)

    Kimmiii och Bella fanns på ett par foton oxå. ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅH - GRATTIS DARLING! Fan va skönt.


    Haha, älskade fille-kåt-man. Men vadtusan, sa du inte att du inte vaccinerat honom på typ 2-3 år? Jag måste vacc. ebba varje år säger vetten.. skumt. :) Eller var det bara du som var lätt sinnesförvirrad som vanligt och trodde de gått längre tid än vad det hade? :P

    Puss /Link

    SvaraRadera
  3. Link - Jooo 3 år sen blir det i sommar.. Allt sånt står ju i stamtavlan så jag behöver inte ha koll, vilket är tur i dessa dagar full av sinnesförvirran! :)

    SvaraRadera
  4. åh gud så skönt. slippa tänka på pengaprobs liksom.
    ja boken är verkligen bra, fängslande men riktigt hemsk. hoppas den slutar lyckligt i alla fall. har kanske en tiondel kvar att läsa :)

    SvaraRadera