söndag 1 mars 2009

Bajs och apelsin.

Bajskorv. Jag mår verkligen bajs idag.. Har ingen röst, hostar sönder mig & är helt torr i halsen! :( Jävla smitta.
Har legat hela dagen. Som tur var fick min karl något spratt & tog ut hunden på 1 ½ timmes snabb promenad, så mitt samvete behövde inte påfrestas idag. Jag hann nästan bli lite orolig när det var borta länge.. :)

Har panik inför morgondagen. Jag måste till jobbet! Vi har en little kind of a kris. Tre ordinarie personal är borta. En mystisk liten indisk man som knappt kan svenska ska vikariera & han fattar ingenting.. Hade jag inte varit gravid hade jag bitit ihop, tagit en eller flera alvedon & pallrat mig till jobbet i vilket fall som helst.. Men jag kan lixom inte riktigt tänka så nu. Måste tänka på Liten oxå. Men jag tror att jag tar & går dit & gör undan morgonsysslorna, sen kanske jag kan smita hem.. Förhoppningsvis!

Nu ska jag ta en apelsin. Mmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar