lördag 28 februari 2009

Varför sova länge när man kan gå upp tidigt?

Om en vecka har vi äntligen en kamera i den här familjen! Wieie! :) Ska då försöka lägga upp en bild på tjockismagen som ni alla magra jävlar kan glädja er åt! Hehe!

Har haft en sömnlös natt. Sådär när det inte är skönt att ligga ner. Har haft så satans ont i magen oxå. Jag får det på nätterna. Märkligt. Den blir lixom stenhård, ett tag trodde jag nästan att det var förlossning på G.. :/ Ska till barnmorskan nästa vecka, ska höra med henne, det är säkert bara lite sammandragningar. Men varför bara på natten?

Tillslut ville jag bara gå upp, upp, upp.. Men samtidigt var det så varmt & skönt bredvid min älskade. Vilket dilemma!
Jag stod ut till åtta iaf.
Solen sken så jag passade på att ta en långpromenad med älskade hunden & det var nog tur, för nu börjar det komma en massa moln.

Är grymt förkyld. På jobbet går alla de boende runt & tokhostar & dom är ju inte direkt kända för att ha bra hygien så hostet hamnar överallt inklusive på heeela mig. Blä!

Nu när jag har fått i mig en tallrik nyttig gröt så ska jag väcka mannen, vi har MASSOR med ärenden idag..

Puss på er alla!

1 kommentar:

  1. Härligt ibland att stiga upp tidigt på morgonen, man får så himla mycket uträttat då oxå, istället för att bara tryna bort allting.

    JAAAA, FOTO PÅ TJOCKISMAGE!!!
    *Hoppar upp o ner*

    SvaraRadera