söndag 8 februari 2009

Sömnlös.

KAN bara inte sova. Har det någonsin hänt? Nej. Inte i detta liv iallafall. Vaknade för två timmar sen, halv fucking sex. Grr!

Hade en myskväll hos Linn igår. Fick äntligen se fina nya lägenheten, precis vid vattnet. Åh! Jag vill oxå flytta nu! Men mindre än två månader kvar.. Yes!
Melodifestivalen var... bajs? Inte många som klarade av mina & Linns hårda krav.
Vi kände att när kvinnan som såg ut som en man, med vit tveksam klänning & TURKOSA gummistövlar sjöng någon obegriplig "sång" på svenska, då var lixom måttet rågat. Det räckte då.
Alcazar var väl ok, Andreas är ju het. Marie Serneholt var duktig & snygg, men va hjälpte det?
Nej. Bättre bidrag nästa lördag!

Tänk om USA varit med i tävlingen & vunnit, & vi hade skickat Alcazar dit, då hade inte HIV-Andreas kommit in i landet. Jävla land. Vilka tror dom att dom är? Tror dom att dom kan skydda hela befolkningen från HIV genom att neka en liten man från Sverige att komma in?

Nu blev jag trött. Trött är bra! :)

1 kommentar:

  1. Vad skönt med en briefing av melodiköret, jag sommissade alltihop, men bevsiligen missade jag inte alltför mycket.

    Ja, finns det nånting som har med USA att göra som fortfarande förvånar?
    Weird-ass country, I tell ya.

    KRAM

    SvaraRadera