lördag 7 februari 2009

Smärtfri! :)

Jag vaknade & har knappt nå ont alls! Wiiiieeee!
Har sovit som en tok & inte har det gjort ont att vända sig i sängen heller..
Iofs så gjorde jag NADA igår. Gick myrsteg från soffan till datorn, gick myrsteg på små promenader med Theo (stackars hund!)
Ska försöka ta det lika lugnt idag. Typiskt mig att rusa ut på stan eller gå långis bara för att det kliar i benen, men nej. Inte idag!

Va inne på ett forum igår & frågade lite om mina smärtor, många började prata om kryckor & grejjer. Jisses! Det får inte ske! :( Jag kommer gå under om jag först ska gå hemma i 15 veckor & sen dessutom inte kunna röra mig. Nej. Jag vägrar!
Så. Poff! Nu hoppas jag smärtan börjar ge med sig. Hata smärta!

Ikväll blir det Melodifestivaaaaal! Så trevligt så. :)

Nu ska jag äta frulle & lägga mig i soffan & gosa med mitt enda sällskap idag: FILLEMAN! Goa, stora, fina & mysiga Filleman.. <3
Har 4 filmer på G oxå, ska se till att bestämma mig innan dagen är slut.





CiaooOoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar