torsdag 5 februari 2009

Slut på gnället.

Ja. Jag såg en intervju på Nyhetsmorgon, med Engla Höglunds mamma. Engla som blev mördad ni vet.. Fan va hemskt det är!
Så nu har jag bestämt mig. Jag ska sluta gnälla om mina krämpor! (kanske bara lite ibland..)
Tänk alla dom som inte kan få barn, dom skulle göra vadsomhelst för lite gravkrämpor! Eller alla dom som förlora sina barn..

Jag ska försöka se det positiva i varje smärtsamma steg jag tar. Det kommer komma någonting underbart från allt det onda. Ja. Så ska jag tänka!
Jag ska tänka att det finns en fin anledning till att jag mår såhär. Det är inte mitt fel, jag har inte gjort nånting fel & jag kan inte göra nånting åt det!
Det är mindre än 4 månader kvar nu & det kommer bli MYCKET värre & jag ska lyssna på kroppen & inte tvinga mig till att göra sånt jag inte kan, bara för att andra ska bli nöjda. Som på jobbet.. Dom får ta att jag är borta då & då.. Så är det bara!
:)

Idag har jag två Grisar att mysa med här hemma. Ebba är här! Ebbahusse kom & lämnade av henne imorse...
Men kom då inte med tight stickad porrigt röd tröja (Ebba alltså.. Inte husse..)! Mamma måste pussa ihjäl då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar