söndag 26 oktober 2008

Snygging på Ikea.

Jag är tragisk.
Jag gjorde mig snygg för att åka till Ikea. Vi snackar alltså nytvättat hår, make-up, kjol, stövlar & hela det kittet. För att åka till Ikea!!??
Jag kände att ska min stackars karl stå ut så måste han slippa se mig i mjukisbrallor & fettigt hår åtminstonde en dag den här veckan.. Haha! Stackarn..
Nämnde jag att resten av Sveriges befolkning oxå var på Ikea? Så var det. Självklart.
Fick iallafall tag på en svart efterlängtad ram till min Sex and the city-plansch. Nu ska den upp på väggen! :)
Vi köpte även madrasskydd, ett överkast & en bedårande liten vit lampa..

Nu ska jag ut i regnet med Theo. Han har bajs i baken. Som sitter fast i pälsen.. Så jag måste bada hela honom när jag kommer in igen.. Gaah. Bajshund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar