måndag 27 oktober 2008

Attack!



För första gången i mitt liv har jag lyckats sova mig fri från migrän, som jag vaknade med imorse.. Utan några piller! Wiiiee! :)

Det är fan illa när man somnar med migrän på kvällen med förhoppningen att den ska gå över under natten, men det gjorde den som vanligt inte, hade ännu mer ont i morse när jag vaknade.. Och eftersom jag har lite trubbel i min migränmedicinering just nu, så har jag inga pain-killers att ta ens!

MEN! En liten gose-Ebba löste mitt problem.. Vid lunchtid la jag mig bredvid henne i soffan och vi kura ihop oss i en sked, och zzZZzz i 2 timmar! När jag vaknade POFF migrän = borta!

Helt fantastiskt underbart!


5 kommentarer:

  1. åh va skönt. kanske man ska slå en pling till linn nästa gång man har migrän, så kanske man får låna ebba.

    SvaraRadera
  2. Migrän? :S Sedan när har du lidit av det? Måste varit efter sällskapandet med Tonys kompis va? *hehe* Ta hand om dej. *krama*

    SvaraRadera
  3. Åh så jag gillar dina hundbilder och vad söta dom va!!! Jag är hundälskare och vill så gärna ha hund, men har bara inte tiden för dom så jag får vänta..
    Hittade din blogg via en väns vän.. haha.
    ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Du är utmanad, kolla min blogg! (^_^)

    SvaraRadera
  5. Ja, migrän är riktigt vidrigt..! För mig funkar "Eeeze". :0)

    SvaraRadera