tisdag 18 november 2008

Det funkar.

Det finns en artist som jag har SÅ svårt för. Måste byta kanal/låt som fort han börjat sjunga, han heter Uno Svenningsson.. Uäähäää!

Snart har jag klarat av 3 veckor på nya jobbet. Vad kan jag säga? Jag älskar det! Har träffat så mycket skumt men samtidigt underbart folk som verkligen berikar mitt liv med många skratt & funderingar. Det är lite som att jobba på dagis, men om man bortser från allt bråk & skrik.
Jag duschar och fixar, väljer ut dagens kläder, fixar frukost, lunch, middag.. Pratar mycket! Umgås.. Skrattar..
De flesta lider av schitzofreni, men vem fan gör inte det? Hehe. Neeh.. Dom här har suttit inlåsta på Beckomberga i nästan hela sitt liv & är därför väldigt handikappade i vardagen, även om de emellanåt verkar helt normala.
Mitt jobb är alltså att göra deras vardag livsduglig! Me like.
Sen att jag går hemifrån i samma minut som jag börjar & ändå är framme på jobbet först av alla. Det gör iiiiiingenting! :) :) :)







Jag har en hemlighet.. :) Vissa vet, andra inte.. Låter det vara så ett tag till..

4 kommentarer:

  1. ÅÅ JAAA VEET EN HEMLIHEEEEEEEEET SÅ FIN SÅ FIIIIIIIIIN FIIIIIIIIN

    /link

    SvaraRadera
  2. är du gravid??????????????????

    SvaraRadera
  3. OOoh no she diiiidnt!

    SvaraRadera
  4. tjoflöjt. duhar fått blogg award av mig :)

    SvaraRadera