fredag 24 oktober 2008

Inte socialt sugen.

Jag skickade ett brev till grannen med klockan. Har någonting hänt? Neej. Tickar fortfarande klockjäveln? JAAA!
Vi har kommit på att han/hon/det som bor där, "L. Johansson" nog inte bor där överhuvudtaget. Det är aldrig tänt på kvällarna & människan har inte tömt sin brevlåda på ett jäkla bra tag. Då får jag ännu mer lust att sätta dit den jäveln! Ska avvakta nästa vecka, sen blir det till att ringa värden..

Fredag. Åh! Skönt. Efter otagligt många helger med jobb & praktik så ska jag bara ta det lugnt den här helgen. Skulle egentligen på personalfest med KS ikväll - men neh. Pallade inte! Ska hem till Linn & äta smarrigt & glo på Idol istället..
Imorrn blir det ingenting heller. Var egentligen bjuden på en maskerad, som nu min Love får gå på ensam. Osocial? Jag? JAAA!
Skulle egentligen hängt med flickorna på kryssning imorrn oxå, men där var det plånboken som sa nej.
Fuck CSN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar