tisdag 14 oktober 2008

Sinnessjuk + omänskligt trött..

Grannen har en klocka på väggen. Som hörs in till vårt sovrum! Tick-tick-tick-tack-tick..
JAG BLIR TOKIG! Jag måste absolut inte ha toktysk när jag ska sova, men en klocka pallar jag bara inte med.. Och jag förstår inte hur den kan höras in till oss, det är inte ens särskilt lyhört här. Men galen det blir jag!
Vafaan ska man göra?
Skriva ett brev? "Hej grannen, kan du ta ner din väggklocka?"
Åh!

Och hur kan man vara såhär omänsligt trött som jag är? Det är helt sjukt.
Igår klev jag upp 9:30. Åkte till praktiken. Kom hem vid 16:45, pysslade med hund & mat. Somnade 18 & sov till 21. Va uppe nån timme & sov igen till 10:30 imorse.. Och detta trots den där jäkla klockan som tickar!
Nu är klockan 15. Och jag känner att ögonlocken är tuuuunga.. Ska vila lite innan hundkursen som startar 18:30. ;)

Tiiiid tiiiid tiid!

"Tiden går alldeles för fort, samtidigt som den går på tok för långsamt.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar