torsdag 7 augusti 2008

Regndroppar på mitt huvud.

Jaaaa.. Har så smått börjat komma tillbaka till livet efter den traumatiska upplevelsen i lördags. :)
Folk runtomkring mig har inte blivit så glada över min "lilla färd" med den främmande mannen. Men är man i panik så är man!

Nu regnar det utav bara fan! Men jag njuter.. Jag jobbar - så det gör ingenting med regn å rusk! Lite trist med blöt hund jämt å ständigt men men.. Han är glad å slippa värmen iallafall.. <3

Dax att åka till jobbet. Pass 26 av 33. Inte mycket kvar nu! Wiiie!
Har samtidigt kommit på hur mycket jag kommer sakna all underbar personal på stället.
Alan - engelskmannen som påminner SÅ mkt om min pappa - alltså helt underbar.
Jocke - den tatuerade gymkillen som man tror är dryg - men som har ett så stort hjärta av guld och är bland den ödmjukaste jag träffat.
Susan - kvinnan med tusen katter.
Kicki - hon som hatar sitt jobb, men är glad å kämpar ändå.
Meaza - så jävla störtskön!
Emelie - hon är bästa kompis med min brorsas tjej - helt otipppat!
Fredrik - vore jag 20 år äldre så... ;)
Licka - den ryska kvinnan.

Det finns så många fler!
Inte på alla jobb där det finns så många man bara tycker om. (det vet ju jag eftersom jag jobbat på 100 eller...?)





Stekt svamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar