söndag 10 augusti 2008

Only me.

Jaha. Då börjar mardrömmarna om turkietresan så smått infinna sig på nätterna. För Både mig och Linn.
Första gången inatt för mig.
Okejsåhärdrömdejag:
Veckan gick tokfort å vi var knappt bruna och det var bara 2 dagar kvar. Och vi hade ju glömt att vi MÅSTE åka på en båttur som alla har tjatat om..
Så.. Vi försöker pruta nere i hamnen (för även det säger alla att man måste göra..) & vi får inte tag i en enda båt. Sen lääängst ut så hittar vi en gummijolle, fast med motor. Två tjejer ska precis åka iväg så vi viftar glatt med pengarna & får åka med.
Fast jag hinner lixom inte i både i tid så jag får simma en bit och ska försöka häva mig upp längst bak. DÅ TIPPAR HELA BÅTEN BAKÅT! (?) OJ oj. Alla hamnar i vattnet... Alla kommer upp lika fort & då är det min tur.. Upp kommer jag men.... sen sjunker båtjäveln. Den sjunker för att jag är för tjock! För T J O C K ! Fattar förnedringen!
Sen måste vi alla simma. Bland hajar & sliskiga turkmän. Å Linn va så arg för att jag var så tjock och jag bara grät & grät. Behöver jag säga att jag vaknade helt färdig? Och har inte kommit ikapp förnedringen än heller... Lär nog ta ett par dar! :)
Och jag vette fan om jag har lust att åka nån båt i Turkiet överhuvudtaget när vi kommer ner.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. jaaag döööör... du har fan stördaste drömmarna i stan.

    skönt att du delar med dej av förnedringen. vi ska nog hitta en båt som håller för oss alla ska du se.

    /the mobber aka Lini

    SvaraRadera