tisdag 24 juni 2008

Till ett paradis.


Kan ni se att det är jag å Linn på bilden?
Kanske håller jag (det är jag som brukar få va man-look-alike i vår familj..) en dunk i ena handen?

Joooo. För nu har vi bestämt att vi ska ut å resa igen! Wiiiee!
Vi lämnar karlar å hundar hemma & drar i väg på en välbehövlig å välförtjänt tjejresa! :)
Bara få koppla av. Med sol å bad. Drinkar å god mat! Få ny energi innan höstens mörker tar tag i oss alla igen.. Jaa! *längta*

Okej. Vi har inte bokat än. Och vi har inte bestämt vart vi ska resa. Men det lutar åt Side/Turkiet eller Cypern.

JAG VILL RESA NUUUU! Men neeej. Först ska man tvingas jobba i hela ÅTTA (!!) veckor till.. Gah. Suck. Stön. Ynk.


1 kommentar:

  1. va härligt att du är tillbaka i cyberspace igen!! Har saknat dig. Vi måste mångla ihop oss om nån helg jag kan komma ner och hälsa på. det ska bli grymt kul. Då kanske vi hinner partaja lite oxå när vi inte ska ut och ¨åka bil hela tiden :)

    SvaraRadera